20. října 2008

Kdo je kdo: Soustruh

Proč ses rozhodl(a) pro Worms?
Hlavní důvod, proč mi červíci vydrželi, je možnost pokecu přímo při hře, ne až po ní. Jinak hraju ještě Quake 3 a 4, protože mi prostě sedí, ale u ostatních her (např. sporty a závody) mi nemožnost komunikace přímo při hře vadí. Taky jsem měl rád real-time strategie (Warcraft, Starcraft), ale na ně už nemám čas a navíc časem, na rozdíl od Worms, upadají do stereotypu.

Kdy jsi začal(a) hrát červíky?
To už je hodně dávno, měl jsem 386 DX/40 MHz a hrál jsem Worms a pak Worms Reinforcements alias Worms+... Rok 1995 asi tak, jsem červí dinosaurus. :-D

Kolik času věnuješ hraní WA?
Už moc ne, ale ani mi to nevadí, beru to jako příjemné odreagování, poslední dobou hraju víceméně jen soutěžní zápasy plus 1 – 2 zápasy týdně jen tak.

Kolik času ti zabere programování WA, tvorba webu apod.?
Jo, tam to je horší, řekněme 2 – 10 hodin týdně, podle toho, jak velký zásah dělám. Na „údržbu“ webu stačí půl hodiny týdně, ale když programuji něco nového nebo sepisuji návod, tak se snažím to dotáhnout k dokonalosti a to bohužel trvá.

Tvá nejoblíbenější zbraň?
Holub, mám rád ten adrenalin a chvíle nejistoty, jestli tentokrát zabloudí nebo ne. :-D

Nejoblíbenější herní mód?
Hysterie, hratelná ve 2 i v 6 lidech.

Oblíbený přízvuk (mluva červíků)?
Jsem patriot a český dabing se velmi povedl, takže čeština.

Proč (ne)používáš WormKit?
Ani moc nepoužívám, občas to padá a nepřináší to nic výrazně zlepšujícího herní zážitek. Nové možnosti ano, ale takový Rubber mě bavil tak 1 nebo 2 dny, a pak jsem si s úlevou zahrál červíky bez hopsinkové šťávy.

Jak vidíš WA za 5 let?
No, doufám, že se dočkáme vyvoněného patche 4.0 a s tím souvisejícího sjednocení světů WA a WWP. Taky doufám, že mě pořád bude bavit tvorba webu a Worms Česky bude stále aktivní.

Koníčky mimo PC:
Rád jezdím na kole a provozuji většinu sportů (fotbálek, tenis, stolní tenis, volejbal). Jo a taky hraju na housle. :-) A miluju hudbu, viz můj profil na last.fm.

Oblíbená kniha:
Jedna? To nejde hele. Mám rád teď snad už 12svazkovou ságu Duna od Franka Herberta a jeho syna, a taky trilogii Pána prstenů a Hobita od Tolkiena.

Oblíbený film:
Život je krásný. Bez diskuze.

Oblíbené jídlo:
Pizza, šopák, kuřecí maso.

Oblíbený nápoj:
Stružák by mi nevěřil, kdybych nenapsal pivo. :-D Ne, ale je to pravda, pivko mám fakt rád, a tím nemyslím „rád“, abych šel do hospody na 10 Gambrinusů, ale že taky rozeznávám jemné nuance chutí... Za posledních 218 dní mám v sobě 358 piv 6 různých barev a 52 různých značek celkem ze 6 zemí – to myslím hovoří jasně. 8-)

Zlozvyky:
Piju moc piva... fakt jako. :-(

Vzory v životě:
Mám spíš takové ty dětské sny - chtěl bych být úspěšná hudební hvězda a umět neskutečně dobře hrát na kytaru nebo basovku, takže třeba Herman Li (Dragonforce) nebo Marco Hietala (Nightwish).

Životní motto:
Ženy, víno, zpěv. Riffy, pivo, řev. :-D

Místo, které bys rád(a) navštívil(a):
Tiché místo v panenské přírodě někde u jezera v horách, třeba v Kanadě.

Co tě rozesměje:
Stružák, my když spolu jdeme na pár piv, tak jsme k nezastavení. :-D

Nejhloupější dotaz, který ti kdo položil:
Vezmeš si mě? Ne, to se mě nikdo nikdy neptal. :-D Ale bylo by to divný, kdyby to řekla Pája mě a ne já jí ne?

2 komentáře:

  1. http://www.last.fm/user/silentjXcze

    SILENTJ :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tady píšeš že tvoje nejoblíbenější mluva červíků je čeština, moje taky, akorát mě mrzí že ji ostatní neslyší :D

    OdpovědětVymazat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...