1. března 2009

Kdo je kdo: Muzer

Muzera budou pravděpodobně znát ti z vás, kteří občas čtou oficiální fórum Teamu17 ke hře Worms: Armageddon. Byť je Muzer velmi mladý (14 let), je na fóru hodně aktivní a nejen díky tomu si vysloužil místo mezi oficiálními alfa testery připravovaných patchů. Podívejme se na rodáka z Velké Británie trochu blíž.

Proč ses rozhodl pro Worms?
Hrál jsem původní verze u kamaráda a stal se jimi posledlý. Když se kamarád odstěhoval, okamžitě jsem si koupil Worms: United. Od té doby jsem si koupil téměř každou hru.

Kdy jsi začal hrát červíky?
Pravděpodobně okolo let 2000/2001, nepamatuji si přesně.

Kolik času věnuješ hraní WA?
V současné době moc ne, jelikož hodně programuji. Nicméně mezi projekty si 2-3 hodinky denně zahraju.

Kolik času ti zabere programování WA, tvorba webu apod.?
Záleží na projektu. Na mém současném projektu, Miight (moji Linuxovou distribuci pro Wii), pracuji už cca 4 měsíce. Jiné projekty trvají okolo měsíce nebo dvou, než mě začnou nudit a dám od nich ruce pryč. Pravděpodobně se k některým z nich ještě vrátím, jelikož mají velký potenciál.

Tvá nejoblíbenější zbraň?
Lano ninjů pro jeho všestrannost. Ale také používám hodně zbraní z původních her. Nejsem si jistý, která je má nejoblíbenější.

Nejoblíbenější herní mód?
Asi Hysteria, miluju ten pocit paniky při hře.

Oblíbený přízvuk (mluva červíků)?
Team17 Test

Proč (ne)používáš WormKit?
Nepoužívám jej jednoduše proto, že nefunguje na Linuxu. Pokud by fungoval, rád bych jej používal.

Jak vidíš WA za 5 let?
Nejsem si úplně jistý. Jen doufám, že se udrží aktivní komunita hráčů a stále budou vycházet nové patche.

Koníčky mimo PC:
Rád čtu nebo se dívám na televizi, kdykoli najdu trochu času.

Oblíbená kniha:
Stopařův průvodce po Galaxii od Douglase Adamse

Oblíbený film:
Ošidná otázka, protože se oblíbený film stále mení. Mám rád Jednotku příliš rychlého nasazení, ale viděl jsem ji už tolikrát, že mě začíná nudit, takže si nejsem úplně jistý.

Oblíbené jídlo:
Boloňské špagety (ale pokud myslíte jídlo všeobecně, tak cokoli s čokoládou)

Oblíbený nápoj:
Coca-Cola

Zlozvyky:
Žvýkám věci (včetně mých nehtů a mého trička)

Vzory v životě:
Linus Torvalds

Životní motto:
Nikdy jsem žádné neměl, ale když se nad tím letmo zamyslím, tak to asi je "RTFM".

Místo, které bys rád navštívil:
Japonsko (opět)

Co tě rozesměje:
http://userfriendly.org

Nejhloupější dotaz, který ti kdo položil:
Ouha, těká otázka. Denně se v místnosti #wiihelp na EFNet a #help na WormNetu objeví stovky hloupých otázek a já většinu z nich zapomenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...