13. října 2008

Kdo je kdo: Nechic

Proč ses rozhodl(a) pro Worms?
Hráli jsme ligu ESL v Trackmania Nations a já se poohlížel po dalších hrách ve kterých se tahle liga dá hrát, mezi ratatatabumbum hrama se skrývali i nenápadní wormíci. Řekl jsem si, že za pokus nic nedám, tak jsem si je opatřil a po mnoha prohrách jsem tomu začínal přicházet na kloub, navíc je to hra mého dětství, sic těch 5 let pauzy bylo znát, tak jsem věděl, že mě bavit budou, po té co jsem brouzdal po webech a po wormnetu (liga se hrála obvykle přes direct-ip, takže nebylo moc co zkoumat) jsem objevil, že wormy jsou nyní více než jen normal s CPU a Elite v Esl, no a u toho jsem pak zůstal.

Kdy jsi začal(a) hrát červíky?
Poprvé jsem wormy hrál asi v roce 97 nebo 98 (teď nevím) když se mi do ruky dostalo CD z nějakého časopisu a v něm bylo demo na wormy, po delší pauze jsem to opravdu začal hrát v lednu 06.

Kolik času věnuješ hraní WA?
Ted už to moc slavný není, ale bylo to i 5h denně.

Kolik času ti zabere programování WA, tvorba webu apod.?
Dělám jeden web o tom snad věčnost, tak věčnost. :-D

Tvá nejoblíbenější zbraň?
Bazooooka, vyžaduje opravdu skill.

Nejoblíbenější herní mód?
BnG, Elite, Shopper, Tower

Oblíbený přízvuk (mluva červíků)?
Američan

Proč (ne)používáš WormKit?
Občas použiju antisink do toweru, jinak mě to moc neláká, kazí mi to pocity z pravé hry.

Jak vidíš WA za 5 let?
Tahle hra vydržela dobrých 10 let, jsou tací, kteří u ní 10 let vydrželi, s rozmachem se k ní připojilo mnoho nových hráčů, vidím to perspektivně, protože díky absolutní nenáročnosti na HW i na mozek i na čas (jsou vyjímky samozřejmě) je to hra pro každého a i za 5 let ji bude dost hráčů hrát. Team17 hru neustále vyvíjí, i když ví, že koupit hru je skoro nemožné v mnoha zemích a příjmy z toho pražádné, dělá to pro hráče a za to jim patří dík. Určitě se dočkáme patche 4.0 ba i 5.0 který posune WA dál než WWP a doladí věci, které ve WA chybí (Editor misí, Forts, Wormpot, Play4money nebo co to je).

Koníčky mimo PC:
Studuju informatiku, takže je těžké dostat se od PC, ale je to hlavně turistika.

Oblíbená kniha:
Asi Remarque: Na Západní frontě klid, pokud jde o zpracování děje, takový pocity film v člověku nedokáže vyvolat.

Oblíbený film:
Simpsons Movie, Futurama Movie 1 i 2, Hancock - rád se zasměju no.

Oblíbené jídlo:
Smažený a obalovaný cokoliv s hranolkama

Oblíbený nápoj:
Cuba Libre

Zlozvyky:
Lenost

Vzory v životě:
Homer Simpson :-D (ne, ale nevím)

Životní motto:
Nic není na 100%.

Místo, které bys rád(a) navštívil(a):
Ještě by mě znovu zajímalo Bulharsko, byl jsem tam jen jednou, ale je to tam taková správná divočina.

Co tě rozesměje:
Simpsonovi (zaručeně :-D)

Nejhloupější dotaz, který ti kdo položil:
Jdeš teď na pivo? - Ptal se kámoš když mi odložili jízdu z autoškoly o hodinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...