31. března 2009

Třetí rozměr je slepá cesta

Že je třetí rozměr slepá cesta pochopili konečně už i v Team17, a tak se mohou naše monitory konečně těšit na pokračování veleúspěšných 2D dílů série Worms, kterým (bohužel) jejich 3D nástupci nesahají ani po kotníky.

Dne 30. dubna se na jednom ze zahraničních serverů objevilo jedno z prvních preview této hry. Pojďme si shrnout prozatím dostupné informace a povědet si, co pro nás Team17 přichystal.

Worms 2: Armageddon (jak se hra jmenuje) se mají svou hratelností, chováním červíků a zbraní co nejvíce přiblížit původním Worms: Armageddon (z roku 1999).

Ve hře se objeví vesměs staré známé zbraně. Těšit se můžeme na svatý granát, super ovci, minigun, brokovnici, jetpack, dynamity, miny atd. Abychom se měli stále co učit, přibudou i některé nové zbraně. Naše schopnosti tak prověří úder blesku nebo plynová pumpička. Celkem se ve hře objeví něco málo přes 40 zbraní a nástrojů.

Hra bude obsahovat asi 30 misí pro jednoho hráče. Za úspěšně splněné mise budete získávat mince, které potom budete moct utratit v Červím obchodě (známého třeba z Worms 4: Totální nářez). Tam si budete moct vylepšit váš tým speciálními hláškami nebo třeba sadou čepic a klobouků. :-)

Kromě "normálních" módů, budou ve hře integrovány módy jako Rope Race, Fort Battles a Crazy Crates. Samozřemostí jsou pak hry pro více hráčů, online či offline (nově doplněné o možnost vlastních avatarů pro každého hráče). Hra bude obsahovat systém hodnocení hráčů, který odmění ty zkušené a zdatné z nás, a naopak potrestá ty, co se v průběhu her odpojují.

Novinek je, myslím, dost a další budou jistě brzy následovat. Team17 logicky nechce všechny informace podávat hned, ale nechává si, jak doufám, nějaké eso v rukávu. :-) Zbývá jen dodat, kdy se na Worms 2: Armageddon můžeme těšit - pokud vše půjde podle plánu, hry se dočkáme ještě před začátkem léta.

14 komentářů:

  1. Premejslim co na to rict. Snad jenom... SKVELE!!

    OdpovědětVymazat
  2. A já přemýšlím, jak změnit nadpis, aby nevyzněl tak... no... nevím, jak to říct :D Vím, že musíte propagovat 2D červíky a taky se na nový díl těším, ale 3D rozměr slepá cesta podle mne nebyla, můžete mít jiný názor, nikomu ho neupírám, ale vlastně, tohle je blog :D *tluču hlavou o zeď*

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nadpis si tak neber. Pojali jsme jej trošku víc bulvárně než obvykle. :-D Ve stejném duchu je i první odstavec.

    Jsem sám zvědav, nakolik se budou W2D věnovat hráči, kteří doposud zavadili primárně o 3D díly a 2D hry nehráli zkrátka proto, že se jim zdají moc staré a nemoderní.

    Team17 nám v brzké době poskytne na toto téma odpověď. Zároveň nám dokáže, že dvojrozměrné hry stále nevymřely a za to patří všem do městečka Ossett ve Velké Británii velký dík. 8-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bulvárně :) To je to slovo.

    Že 2. rozměr nevymřel, moc dobře víme všichni, většina freeware tvorby, co vzniká, je pořád staré dobré 2D a červíci se toho drží taky, škoda, že do téhle chvíle jsou novější pseudo-3D díly (= 3D vykreslování, pohled z boku) jen na konzolích... Uvidíme, přeji Teamu17 hodně štěstí.

    Ale to pořád nic nemění na mém názoru, že 3D červíci se ještě mohli zlepšit.

    OdpovědětVymazat
  5. Jistě. Do budoucna se nebráním dalšímu 3D dílu wormíků. Potenciál tam je, jenom to chce vyladit pár (již několikrát zmíněných) detailů.

    Ale jsem rád, že po 7 letech (považte to!) přijde na PC opět díl, který se bude více blížit 2D kouskům. :-) Tebou zmiňovaná pseudo 3D grafika hru oživí. Navíc nové zbraně (mám nějaké doplňující informace - příští týden na blogu zmíním víc) budou fakt pecky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jen clovek musi doufat, ze zustanou stejne fyzikalni zakony jak W:A, a stejne si myslim, ze nez skusenejsi hraci prejdou na W:A2, tak to taky delsi dobu potrva... Proste bude zajmave u ceho bude vetsi popularita.

    OdpovědětVymazat
  7. Fyzikální zákony by se podle dostupných informací měly v co největší míře přibližovat WA. 8-)

    Pokud W2A přijdou se srovnatelnou hratelností, několika módy a možností vytvářet nové mapy, nebojím se o jejich budoucnost. Pokud by však jeden z uvedených prvků chyběl, neprorokoval byl druhým Armageddonům takovou budoucnost. Lidé by si je sice zahráli, ale potenciál na 8 let (jako v případě WA) by tam zřejmě nebyl.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nebyl nebyl, potenciál na 8 let tam třeba i bude, ale zatímco za těch 8 let se budou stále hrát i WA, tou dobou již 18 let, tak tahle hra by byla někde na pokraji zájmu a těžko by se okolo ní vytvořila taková komunita... Stále nové módy a mapy je to, co WA drží při životě. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Čili jsi v postatě řekl to samý co já, akorát v jiných slovech no. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Je věta, kterou mi říkáš velmi často, a snažíš se tak maskovat nedokonalost svýho vyjadřování. :-P :-D

    OdpovědětVymazat
  11. 3D podlemě to nebyla slepá cesta jéňard

    OdpovědětVymazat
  12. ale pravda každý má svůj názor

    OdpovědětVymazat
  13. Já si myslím, že Worms 2 : Armageddon nebudou moc oblíbený, protože se to pořád míchá s 3D efekty a to se mi nelíbí. Podle mě nejlepší Worms hra je Worms Armageddon.

    OdpovědětVymazat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...