Worms Armageddon ve verzi 4.0 – pravděpodobně přelomový patch. Tato několikrát diskutovaná verze by měla být přelomová. Zřejmě nikdo neví, kdy patch vyjde (zaslechl jsem povídačky o konci roku 2011, ale sám tomu nevěřím), ale zvěsti o tom, co bude obsahovat se šíří rychlostí světla.
Pojďme si shrnout ty, dle našeho názoru nejdůležitější změny, které jsou pro "čtyřku" v plánu.
KÓD
- Opensource - částečně otevřený široké komunitě hráčů. Na vývoji hry se tak bude moci podílet více lidí a nikoli pouze DeadCode a CyberShadow. Otázkou je, jestli se nespustí lavina verzí hry od aktivnějších hráčů/programátorů a hra bude nějakým způsobem udržitelná a jednotná.
INSTALACE
- Možnost importu offline WWP obsahu (mise, tréninky) z CD hry WWP. Úvodní stránka misí by pak měla dát hráčům na výběr, kterou sadu misí chce hrát.
MOŽNOSTI
- Možnost nastavení kláves na klávesnici, podpora herních ovladačů (pozn. Stružák: dočkáme se někdy ovládání létající ovce pomocí volantu? :-D).
- Zobrazení hry v okně.
- Mise vytvořené uživateli (na základě schématu a mapy).
HERNÍ ENGINE
- Podpora real-time her
- Moderátoři vytvořené hry budou moci provádět různé akce (umísťovat objekty, pohybovat s wormíky apod.)
EDITOR MAP
- Umožní přidávání vlastních textur terénu.
- Vrstvy na mapách (např. pro zničitelný a nezničitelný terén).
- U map bude možné definovat, na kterých místech se červi zobrazí při startu hry (ideální pro módy jako TimeTrial, Wascar apod.).
- Možnost nastavit konkrétní umístění sudů a min.
- Vytvoření oblastí, které určí pravděpodobnost dopadu bedny na dané místo.
GRAFICKÁ STRÁNKA
- Zoomování, vibrace obrazovky při silných explozích.
HERNÍ STRÁNKA
- Detekce triků s lanem (hra např. upozorní, když se hráči povede Shadow, Spike apod.)
ZÁZNAMY
- Možnost exportu částí záznamu.
- Ze záznamu bude možné pokračovat ve hře.
HRA PO SÍTI
- Pokud původní hostitel odejde ze hry, hra bude pokračovat dále (pokud bude stále existovat spojení mezi ostatními hráči).
WORMNET
- Vytvoření individuálního profilu hráče - každý hráč by tak mohl mít své jedinečné jméno pro připojení na WN.
- Klanům hráčů bude umožněno vytvořit vlastní vlajku, která se zobrazí místo vlajky země daného hráče.
- Bude možné se připojit do již probíhajících her (alespoň v roli diváka).
- Výkonnostní žebříčky hráčů.
- Systém pro trestání špatně se chovajících hráčů (bezdůvodně se odpojují z her apod.).
NASTAVENÍ SCHÉMAT
- Funkce známé z modulu RubberWorm rozšíření WormKit, funkce známé z editoru Fiddler.
- Možnost vynucení dodržování pravidel, jako ABL apod.
Pozn. Stružák: Umím si živě představit, kdy se v módu Shopper hráči zpřístupní inventář zbraní až v okamžiku, kdy sebere bednu. Již předtím se několikrát diskutovala otázka doteku stěn u módu WxW (stěny by tak tvořily jednu z vrstev na mapě - viz výše).
- Možnost nastavení individuálních zbraní a životů pro každého červa v týmu.
- Trvanlivost zbraní (zbraň bude možné použít pouze po určitý počet kol, pak její dostupnost vyprší).
Více si o připravovaných novinkách můžete přečíst na Worms Knowledge Base, aktuální stav vývoje je pak zobrazen na http://wormsng.com.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Worms: Clan Wars
Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...
-
Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...
-
Již od ledna 2011 mají přihlášení hráči možnost hodnotit naše mapy na stránkách Worms Česky. Věděli jste, že hodnotit mapy můžete i na nejv...
-
Bonusový díl našeho seriálu pro nás sepsal SUK , děkujeme! Když se zde objevila série článků pojmenovaná Červíci v převleku , už jsem ...
*Cum everywhere*
OdpovědětVymazatHlavne opensource je kickass, to budú updaty každý mesiac, dal by som za to intímne časti do ohňa.
Drury
Toho se trošku obávám, ale myslím, že si to vývojáři nějak rozumně podchytí... Na druhou stranu to je pro CyberShadowa a DeadCoda cesta, jak se uchýlit trochu do pozadí. Vývoj hry by se tím mohl zrychlit, protože CS a DC zkrátka nemají tolik času na vývoj hry.
OdpovědětVymazatLuksus... tohle chci!! Uz se na to fakt tesim... a co se tyce opensourcovosti - je nejakej problem s "updatama kazdej mesic"? :-O
OdpovědětVymazatPokud čtu tady ten seznam správně, tak se to určitě do konce 2011 nepovede :-D Nebo spíš se určitě nepodaří implementovat všechny "blbinky", co mají CS a DS v plánu. Jen tak pro zajímavost, jak dlouho že jsme to čekali na 2.6.30?
OdpovědětVymazatNejsem si jistej, jestli to je nebo není řečnická otázka. :D Pokud ne, tak jsme na něj čekali přes 2 roky (červenec 2008 --> říjen 2010).
OdpovědětVymazatNo tak by zkrátka v shopperu byly ty zbraně neaktivní a "použitelné" by bylo pouze lano apod., že jo. Přesně, jak říkáš. :) Já nad tím moc nebádal, jenom jsem nastínil, jaký to má možnosti...
OdpovědětVymazatJinak, vypsal jsem ty změny, které jsou dle mého názoru nejdůležitější a nezapomenul jsem uvést odkaz na všechny plánované věci. Překládat úplně všechno mi přijde možná trošku zbytečné. Každopádně není problém časem sepsat podobný článek a uvést tam další věci.