31. ledna 2011

4. díl: Cannonhill

Dnešní díl bude poněkud netradiční. Hra Cannonhill se snad nenechala inspirovat přímo wormíky, přesto můžeme naleznout určité podobnosti.

Celá hra se odehrává na dvojrozměrné zasněžené krajině, kde proti sobě bojují 2-4 kanóny. Můžete si tak zahrát až se 3 lidskými protihráči na jednom PC, případně nechat zbylé ovládané počítačem. Princip hry je jednoduchý - pomocí správně nastaveného úhlu a směru střelby zničit ostatní. Na rozdíl od wormíků neprobíhá hra tahově, ale všichni hrají naráz, což přidává hře na adrenalinu (obzvlášť při hře všech 4 hráčů). Počítačem ovládané týmy navíc nejsou žádné sušenky a porazit je není nic jednoduchého.

Na hru tohoto typu je poměrně pestrá i nabídka zbraní. Kromě klasických dělových koulí a raket naleznete také sněhovou kouli, která se dá využít k různým účelům - můžete nepřítele zasypat sněhem a znemožnit mu tak střelbu, nebo naopak vystřelit kouli k sobě a vytvořit tak hradbu, přes kterou se nepřítel bude jen těžko dostávat. Kdyby vám některá ze zbraní došla, je možné získat další z beden, které padají z nebe.

Sečteno podtrženo, Cannonhill není hrou, která by dokázala zabavit na dlouhé zimní večery a vydržet po několik let, ale může přijtí vhod jako fajnová a hlavně rychlá zábava pro odreagování.

(Hru si můžete stáhnout ze stránek Bonuswebu.)

7 komentářů:

  1. Hraji naraz znamena, ze si vsichni nastavi uhel atd a pak teprve se strili nebo je to fakt realtime? Jinak podobnou hrou jsem se bavil... eeee pred 12 lety? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jen tak na okraj, s Worms Armageddon jsem se taky bavil před… 12 lety. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. SUK: Je to skutečně realtime a když zapneš hru všech 4 hráčů, tak je to fakt mazec, co se na tý obrazovce děje. :-O :-D

    OdpovědětVymazat
  4. bylo by dobre ke kazdemu dilu dat odkaz na stazeni :)

    OdpovědětVymazat
  5. U každého zatím byl, teď jsem na to nějak pozapomněl. :( Přidám a mažu do hospody (už jsem vypínal Firefox, když vidím, že prej nová zpráva, tak jsem na to ještě mrkl). :D

    OdpovědětVymazat
  6. taky jsi mohl rict ze jsi to netestoval asi na w7 ... pustim to ale uz z topho nevyjedu + se mi to sekne :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mysteriouss: Na W7 jsem hru testoval a nesetkal jsem se sebemenším problémem.

    OdpovědětVymazat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...