22. prosince 2008

Kdo je kdo: Pisto

Po desítce českých hráčů přichází na řadu první z trojice zahraničních vývojářů. Jako první se představí Pisto, který se zabývá vývojem modulu RubberWorm pro rozšíření WormKit.

Proč ses rozhodl(a) pro Worms?
Potom, co mi před několika lety přestal fungovat můj běžný počítač, jsem musel používat otcův, asi 10 let starý. Žádný Fear, žádný Doom 3... Navíc jsem ve svém skutečném životě poměrně zaneprázdněný, takže potřebuji hru, která je rychlá a přitom hodně zábavná.

Kdy jsi začal(a) hrát červíky?
Nevím přesně... Poprvé jsem hrál Worms World Party na PlayStationu u kamaráda a živě si pamatuji svoji větu “jebat, tahle hra stojí za prd”. Potom jsem je asi o 2 nebo 3 roky později začal hrát znovu, i když jsem k tomu neměl žádné zvláštní důvody.

Kolik času věnuješ hraní WA?
1 nebo 1,5 hodiny denně. Někdy více, třeba když začátečníkům předvádím, jak hrát hry využívající Rubber, někdy naopak vůbec.

Kolik času ti zabere programování WA, tvorba webu apod.?
Přijde na to. Nejsem ten typ závisláka, který miluje programování jen proto, že je to programování, ale užívám si, když pracuji na části kódu, která přímo splňuje moje představy – žádná struktura, grafické rozhraní apod. Když mě programování začne nudit, najdu si první vhodnou záminku k tomu dát si pohov (mimochodem, díky Stružákovi za tenhle dotazník). Velký problém je, že mám tendence se zasekávat, takže udělám malou chybu a ať zkoumám kód jak dlouho a kolikrát chci, nemůžu ji odhalit – já jsem s kódem spokojený, ale kompilátor ne!

Tvá nejoblíbenější zbraň?
Nálet ovcí!

Nejoblíbenější herní mód?
Byl jsem fanouškem Shoppy (lituju toho) a kvůli tomu jsem málem WA zahodil. Momentálně mám nejradši Team17, Mole Shoppa pro RubberWorm nebo BnC - Bows and Clusters (luky a střepinové bomby) také pro RubberWorm.

Oblíbený přízvuk (mluva červíků)?
Italština, ostatní mi připadají rušivé.

Proč (ne)používáš WormKit?
Možná dokonce strávím více času programováním mého rozšíření Wormkitu než samotným hraním. :-D

Jak vidíš WA za 5 let?
:-D To vypadá, jako bychom se bavili o ekonomickách trendech... Nedávno jsem zpozoroval mírný nárůst zájmu a počtu hráčů a konečně také ústup lidí hostujících Shoppu. Přesto je špatné, že nováčci často znají jen Shoppu/WxW/Fly a tak se připravují o většinu zábavy, kterou hra obsahuje. Myslím že to je jediná věc, kterou je třeba změnit, ostatní aspekty (oficiální vývoj kódu i doplňky externích programátorů, tvorba map a schémat a vše ostatní, co se týká hry) se ubírají správným směrem.

Koníčky mimo PC:
Volné horolezectví, už od mých 9 let.

Oblíbená kniha:
Ze všeho nejradši mám knížky Roalda Dahla, hlavně knihu Karlík a továrna na čokoládu (mimochodem, ten film nestál za nic).

Oblíbený film:
Těžko říct, líbí se mi My Friends (italská komedie, nedívejte se na ni, pokud nejste Italové, protože byste jí nerozuměli), Mechanický pomeranč, Dr. Divnoláska (Dr. Strangelove), Kapsy plné dynamitu (spaghetti western od Sergia Leoneho, také známý jako Hlavu dolů), Střihoruký Edvard.

Oblíbené jídlo:
Sekaná s česnekem, citrónem a muškátem.

Oblíbený nápoj:
Bailey's, jedna sklenka s kostkou ledu. Dobré na učení dlouho do noci.

Zlozvyky:
Místo abych zíral "do blba", zírám na lidi a neuvědomím si to, dokud se na mě dotyčná osoba nezamračí... Musím přitom vypadat divně.

Vzory v životě:
Moje černá kočka. Je hrozně chytrá a nikdy dokonale nepochopím její zvyky.

Životní motto:
Životní motta jsou pro slabochy, kteří nevědí, jak řešit problémy, a tak hledají řešení v řeči ostatních.

Místo, které bys rád(a) navštívil(a):
Bangkok. Byl jsem tam asi v 11 letech, ale strávil jsem většinu pobytu ve 4hvěždičkovém hotelu, který mi platil UNICEF (je to dlouhá historie), a tak jsem ze života venku neviděl téměř nic.

Co tě rozesměje:
Lechtání na bocích. Můj obličej. Berlusconi a jeho voliči.

Nejhloupější dotaz, který ti kdo položil:
“Seš teplej?”

Žádné komentáře:

Okomentovat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...