2. prosince 2008

Nejslavnější soustružník

Omlouvám se všem čtenářům našeho blogu za mírně bulvární styl, ale když jsem uviděl titulek Nejslavnější vršovický soustružník Panenka slaví šedesátiny, tak jsem si prostě nemohl pomoci :-D a musel jsem to sem napsat - zpráva sice včera proběhla médii, ale i tak si tato fotbalová legenda zaslouží uznání (a to vám Stružák potvrdí, že nijak velkým fanouškem fotbalu nejsem). Drzou „desítku“, se kterou Tonda dobyl svět, si můžete prohlédnout na následujícím videu:

1 komentář:

  1. Panenkova pencle ve mě vzbudila jednu starou vzpomínku. Tak 8 let zpátky jsem viděl finále francouzského poháru. Ano - rozhodovaly penalty. Hráč prvního týmu se rozbíhá a pokutový kop provede ála Panenka (který je mimochodem ve Francii hodně známý právě díky oné pencli). Brankář druhého týmu však zůstane stát na čáře a míč chytí do náruče. :-D :-D Ani si nechci představit, jak to muselo být ponižující. :-D

    OdpovědětVymazat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...