15. prosince 2008

Kdo je kdo: Stružák

Proč ses rozhodl(a) pro Worms?
Asi proto, že všechny díly této série mi nabízejí neskutečnou porci zábavy v rozličných kategoriích – logika, strategie, týmový duch, akce. Krom toho si u hry můžu pokecat se známými, nebo (při tahu soupeře) dělat, co potřebuju.

Kdy jsi začal(a) hrát červíky?
Pravděpodobně jsem nějaký díl hrál už jako dítě, ale vážněji jsem začal hrát na střední škole (rok 2001 – 2002), kdy se mi do rukou dostaly WWP. Herní boom způsobilo až znovuzrození WA o dva tři roky později.

Kolik času věnuješ hraní WA?
Víc jak 3 hodiny týdně strávím hraním málokdy.

Kolik času ti zabere programování WA, tvorba webu apod.?
Hodinku týdně. Programováním se nezabývám, na Worms Česky řeším méně komplikované věci. Je fakt, že poslední dobou jsem strávil dost času předěláváním podrobné tabulky hráčů a soutěží.

Tvá nejoblíbenější zbraň?
Skunk – já vím, je to smrad. Ale nic se nevyrovná pocitu, kdy můj nepřítel přichází o drahocenné životy, aniž bych se ho já sám dotkl. 8-)

Nejoblíbenější herní mód?
Vzhledem k časové vytíženosti asi Hysteria. Zábava v prášku – stačí zalít horkou vodou.

Oblíbený přízvuk (mluva červíků)?
Aktuálně maďarština. Nerozumím ani slovo, ale je roztomilá. „Ékoplok!“ :-D

Proč (ne)používáš WormKit?
Nepoužívám jej primárně z důvodu nestability. Nicméně těším se na stabilnější verzi – některé funkce jsou zajímavé.

Jak vidíš WA za 5 let?
Snad v tu dobu už budeme hrát WA 4.0, které CyberShadow připravuje. Doufám, že se udrží komunita hráčů a že Worms Česky bude stále pořádat turnaje.

Koníčky mimo PC:
Horské kolo, filmy, formule 1 (Ferrari)

Oblíbená kniha:
Komu zvoní hrana (Ernest Hemmingway) – četl jsem ji kdysi v češtině, teď čtu originál.

Oblíbený film:
Vykoupení z věznice Shawshank

Oblíbené jídlo:
Těstovinami nepohrdnu nikdy.

Oblíbený nápoj:
Z alkoholických nápojů kvalitnější a zajímavější pivo (třeba Svijanský Kníže), z nealko potom zelený čaj.

Zlozvyky:
Lenost, ale pomalu se začínám vnitřně bičovat, abych se jí zbavil.

Vzory v životě:
John Nash – dokázal si prosadit své názory a přijít s revolučními myšlenkami, přestože psychicky nebyl úplně v pořádku.

Životní motto:
Na všem hledej něco pozitivního.

Místo, které bys rád(a) navštívil(a):
Tibet

Co tě rozesměje:
WA i lidská hloupost (v závislosti na míře – někdy je chování lidí spíš k pláči).

Nejhloupější dotaz, který ti kdo položil:
„Máš na saku rozpáraný kapsy? Nebo je máš pořad zašitý?“

Žádné komentáře:

Okomentovat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...