30. prosince 2008

Kdo je kdo: Bonz

Doslova za pět minut dvanáct vám přináším dalšího z našich zahraničních „hostů“, kterým je Bonz - jeden z nejaktivnějších členů Team17 fóra, který ovlivňuje budoucí podobu W:A a jako jeden z mála má přístup k alfa verzím nejnovějších patchů. Také kdysi vytvořil několik map, např. můj oblíbený banánový Shopper (vpravo).

Proč ses rozhodl(a) pro Worms?
Protože je to extrémně univerzální hra z hlediska variability, opakovatelnosti a možnosti přizpůsobení. Také mám rád satirický humor a množství vtipných narážek a situací. Navíc je to výborná zábavá jak offline při párty, tak online po Internetu.

Kdy jsi začal(a) hrát červíky?
Začal jsem v roce 1996, přibližně rok po vydání prvních Worms na PC. V roce 1997 po vydání Worms 2 jsem hrál hodně offline s přáteli – z té doby mám také ty nejbáječnější zážitky s Worms. Online jsem začal hrát až po roce 2000, kdy jsem získal připojení k Internetu.

Kolik času věnuješ hraní WA?
V letech 2005 a 2006 jsem hrával Worms Armageddon téměř denně okolo 3 – 4 hodin. V té době jsem také konečně vstoupil do svého prvního Worms klanu, Random Heroes (který se později rozšířil na Random Worms Cannoneers), a potom jsem také krátce hrál v klanech Clan Dark Matter (xDMx) a Douche Ones (oddělená skupina hráčů z xDMx).

Kolik času ti zabere programování WA, tvorba webu apod.?
Vytvořil jsem pouze několik základních webů s textem a troškou grafiky, takže ne moc dlouho.

Tvá nejoblíbenější zbraň?
Naváděný holub – naváděná, létající nálož dynamitu. V mnoha schématech navíc získáte rovnou dva jako svoji týmovou zbraň, a to s poměrně krátkou prodlevou (pozn. Soustruh: 2 tahy), takže můžete nepříteli ubrat 2x 75 životů. Také si rád zanadávám, když ten hloupej pták narazí do překážky, které se mohl snadno vyhnout.

Nejoblíbenější herní mód?
„Team17“ se třemi traverzami a slabým lukem způsobujícím zranění 2x 15.

Oblíbený přízvuk (mluva červíků)?
„Angry Scots“, používám jej již od Worms 1. Ve Worms 2 jsem také hodně používal australštinu.

Proč (ne)používáš WormKit?
Ano, používám ho kvůli modulu wkAntiKeyboardHook.dll a někdy také wkFileOverride.dll. Také automaticky vypíná úvodní animace.

Jak vidíš WA za 5 let?
Doufám, že tou dobou už bude vydaná verze WA 4.0, nebo aspoň beta verze, která bude kompatibilní s nástrojem Fiddler nebo bude podporovat vícevrstvé mapy pro zvláštní herní módy.

Koníčky mimo PC:
Basketbal, fotbal, deskové hry, bicí, filmy.

Oblíbená kniha:
Všechny romány ze série Zamonia od Waltera Moerse.

Oblíbený film:
Mám rád sci-fi, komedie, filmy s Indiana Jonesem a nezávislou tvorbu.

Oblíbené jídlo:
Pečené mleté maso.

Oblíbený nápoj:
Nová Red Bull Cola.

Zlozvyky:
Občas jsem přechytralý.

Vzory v životě:
Nemám.

Životní motto:
Nemám.

Místo, které bys rád(a) navštívil(a):
Antarktida, Nový Zéland, Berlín.

Co tě rozesměje:
Satirický humor.

Nejhloupější dotaz, který ti kdo položil:
„Proč ses rozhodl pro Worms?“ (satirický humor) ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Worms: Clan Wars

Po dlouhé době se hlásíme z našeho blogu a přinášíme stručné informace o nově chystané hře, která má vyjít ve třetím čtvrtletí tohoto rok...